2015年3月22日 星期日

五十年的經典 盡嘗六大古式手藝Pizza


細個食Pizza淨係鍾意一味夠厚,覺得個批夠抵食就夠,直至去過意大利食過真正地道Pizza後先至知自己一直食錯哂;返香港後接觸到Pizza Express,當堂覺得原來香港都有似樣的Pizza可以食到,一直以來都好鍾意,甚至同男友拍拖周年紀念都會去撐檯腳,貪佢氣氛唔錯之餘又有水準!今次就同成班朋友仔一齊試咗Pizza Express 新出的六大傳統Pizza,加上美酒的配搭同埋甜品來埋尾,成餐飯真係相當滿足!

旅行‧最重要的小事Blog︰https://vv-chezmoi.blogspot.com
旅行‧最重要的小事Facebook page︰https://www.facebook.com/viviy.travel



今次去到Pizza Express 位於灣仔永豐街的旗艦店,由於位處星街小區,餐廳design亦走Chic的路線,意式餐廳內掛上幾幅中國景點的相片,卻顯得相當有玩味。

入座先來杯啤酒啤啤佢!聽店內員工話,近期先將原本供應的Hoegaarden轉成圖中呢款MAC'S紐西蘭啤酒,味道相似卻較為清爽,對我而言更是少了那份Hoegaarden獨有的酸味,而且少了那份過份濟膩之感,飲得過。


頭盤先來雞肉甜椒沙律 ($122),有我最愛的配上雞肉及火箭菜,加上在來自南非的辣甜椒,為味蕾帶來小清新的感覺。


然後呢個小食CICHETI焗芝士小碟就真係要趁熱食,食時用麵包球裹上熱辣辣意大利芝士,再加上焦糖洋蔥,香濃芝味好醒胃。



Viviy是有點私心,想先介紹呢款至愛Pizza。呢款軟心芝士薄餅其實係Pizza Express 為了慶祝其50周年,特意送了一team Pizza 專員去意大利當地尋找古法Pizza的製法而帶回香港的Vera Pizza 系列之一。如果大家知道意大利的傳統Pizza其實都只是用上2,3種材料去製,卻可以食到食材的真味,就明白同港式大堆頭Pizza的分別。明顯地呢個 Vera Pizza 批邊係較為鬆厚,但餅底依然薄脆 。就好似Pizza 起源意大利拿玻里的Pizza一樣,簡單,卻是最好味!

餅如其名,軟心芝士薄餅加上好似熔岩一樣的巴馬臣芝士,配上車厘茄及羅勒,面頭加小小辣椒油吊味,好味同滿足度真係爆燈,堅想encore多幾次。

簡單,卻是最好味

水牛芝士番茄薄餅

今次呢5款Vera Pizza 其實係有特別的意思。每個Pizza都會寧舍有一塊係突咗一隻角仔出來!原來係Pizza Express 特意在50周年呢個時間向「薄餅之守護者」St. Antonio the Abbot致敬的舉動,因為Abbot每幅的畫像中都有隻豬仔在旁,所以每個Pizza邊的角仔,其實就係一條豬仔尾!相傳食到有豬仔尾果片Pizza既人都會特別Lucky,哈哈!


是晚叫咗 Barbera D'alba呢隻鎮店紅酒來試,一支都只係$260,相當化算。不過Viviy仍是最愛來親必點,口感偏jammy的MONTEPULCIANO D’ABRUZZO,原來呢度的酒都係經專人傾返來,唔怪得之以前飲完試過去其他wine cellar搵都搵唔到!

更多傳統Pizza選擇

Topping有銀魚柳、橄欖、酸豆水牛芝士的拿波里薄餅($138)

用上意大利火腿配上烤焗過的火箭菜做成的馬里諾薄餅 (HKD145),火腿的咸香配上水牛芝士,啖啖滋味。


同行友人就最愛呢款野菌薄餅,加入了意大利野菌、龍葵菇、 意大利水牛芝士同埋 blue cheese,味道小咸,不過最令人驚喜的是雖然加了重味的Blue Cheese,但就完全不難入口,平時不吃Blue Cheese 的朋友都可以品嘗,加上野菌香氣,十分誘人。


經典中的經典,於香港第一間分店已經開始發售的蘇豪薄餅 (HKD131)成為今次六大Pizza中沒法令人抗拒嘅一個。用上大量火箭菜,加埋leccino橄欖、蒜蓉及巴馬臣芝士,簡單的蒜香令人回味。

惹味蟹肉白酒汁意粉

歎完新Pizza,緊係要歎新pasta。今次兩款新意粉中個人推薦蟹肉白酒汁意粉($135),見得到的啖啖蟹肉、加上滿口蒜蓉香及小小辛辣感,意粉同時好夠彈牙,嗜辣如我食得好開心!




喜歡蕃茄醬的朋友可以試吞拿魚意粉。

四款甜品開心Share



女仔居多的晚餐,又點可以少咗甜品?鮮果奶油蛋白餅雖然睇落好大,但入口感覺相當輕盈。想要冇咁漏的選擇,可試吓雪糕或者意式芒果忌廉奶凍,清新!


最後以氣泡滿溢的Prosecco作結,這一餐相當滿足!

旅行‧最重要的小事Blog︰https://vv-chezmoi.blogspot.com
旅行‧最重要的小事Facebook page︰https://www.facebook.com/viviy.travel

沒有留言:

張貼留言