2015年7月27日 星期一

的骰USB充電座 屋企手機平板充電一take過!


有冇試過收工返到屋企手機平板都冇哂電,奈何家中電制又唔係多,都唔知幫邊一部充電先好?今次 Viviy 試用了一款 MiniQ Charging Station CUBE!!,一個的骰立方體有4個USB充電位, DC 2.4A及1A輸出各兩組,同時間為4部電子用品充電都可以,咁就方便好多啦!

旅行‧最重要的小事Blog︰https://vv-chezmoi.blogspot.com
旅行‧最重要的小事Facebook page︰https://www.facebook.com/viviy.travel



呢個 CUBE既包裝都相當簡約,有白色、粉藍、粉紅三色,因為家中已經太多粉紅物品,今次揀返粉藍色,係炎夏用都感覺涼爽啲!


打開包裝,可見整個充電套裝分為3部分,內置防過流、防超載、防短路及防過熱智能保護設計的CUBE、配備英國規格AC插頭,輸入電壓為AC100-240V之火牛一個,以及80cm 銅製快速充電線乙條。


MiniQ Charging Station CUBE!!拎上手十分小巧可愛。只有50 x 50 x 41mm,重量亦只有 80g,放在桌上不太佔空間,實用得來又可以點綴一下沉悶的檯頭。


80cm 銅製快速充電線是android線,雖然iphone用家如我用不著,但都可以給用Samsung的男友使用。

接上電源後,MiniQ logo 就會著燈,藍光配上粉藍外表相當合襯。


MiniQ Charging Station CUBE!! 設有4個USB充電接口,合共提供6.8A的電量輸出,可同時為4部裝置充電,最令人驚訝的是小小充電器竟然有買全球性產品責任保險,touch wood 在購買產品一年內因該產品存在缺陷導致人身傷亡或財產損失,保險公司將作出合理賠償。雖然這個可能性不大,不過肯定出坊間一般的充電器來得令人安心得多!

產品規格
MiniQ Charging Station CUBE!!
  • 顏色:粉紅、粉藍及純白
  • 體積:50 x 50 x 41mm
  • 重量:80g (不包括包裝盒,火牛及電源線)
  • 火牛:AC 100~240V 50/60Hz 1.2A 
  • 輸入:DC 12V 3000mA
  • 輸出:34W, DC 5V/2.4A x 2 + 1A x 2
  • 最大輸出:6.8A
價錢:HK$298 (一年原廠保養) 

呢度有得賣!Histrend.hk 


沒有留言:

張貼留言