2016年4月24日 星期日

【香港自駕遊】荃灣川龍茶居飲茶 再朝聖農場鮮奶

難得周末假日,當然不能單單困在家中,一於揸車上山「搵食」!今次揀選路線為荃灣到元朗石崗,山路較多,風景自然更靚!重點是位於荃灣川龍的彩龍茶樓歎山水靚茶,然後再沿山路穿過大帽山去到另一邊山腰的雷公田,尋找原味農場鮮奶。

旅行‧最重要的小事Blog︰https://vv-chezmoi.blogspot.com
旅行‧最重要的小事Facebook page︰https://www.facebook.com/viviy.travel
行程: 荃灣 >> 城門水塘 >> 川龍 >> 雷公田 >> 錦上路

Google Map : 完整路線




這天來到天陰陰想落雨,天氣亦稍涼,如果揀個天朗氣清的日子來就應該無敵靚景!



上到城門水塘的車路中,沿途都可以見到大量猴子出沒,為搶野食更會不時大打出手!


好似呢隻咁找個沒有同類搶食的地方慢慢歎咪幾好!





主壩呢個位置車入唔到,只要去單程路停低架車慢慢散步至此都是一種享受。



慢慢欣賞完風景就可以原路出返荃灣。遊車河最好就係自己想去邊就去邊,隨心所欲。


離開水塘就可以向川龍進發!川龍一向是不少行山人士行完山後歎茶的好地方。兩間茶樓分別是彩龍及端記,今次我們就先試前者。話說兩間茶居都是用當地山水來沖茶,茶水都份外好飲!


茶居依然保留舊式茶樓要自取點心的傳統,看中哪碟就取哪一碟,簡單又方便。



自家種的西洋菜是必食之選!



唔好錯過即撞山水豆腐花,比起本身已經好滑的百福豆腐花更滑,最緊要是夠新鮮!


如果歎完茶後意猶未盡,可以繼續驅車上大帽山,由荃灣這邊的山腰去到元朗那一邊山腰的雷公田,這裡最出名的便是農場鮮奶以及石崗軍營的木棉花大道。


農場鮮奶有車位可停泊,落車即可品嚐解奶,好方便!


由於太飽的關係,今次放棄了不少人都推薦的鮮奶配餐蛋麵,只點上一碗即撞的薑汁撞奶,帶小小辛辣的薑汁食完好醒神、好夠薑!


食完飽到一個點後就可以向錦田方向打道回府!今次揸呢架 Ford 的 Fiesta 小飛俠雖然只有1000 c.c,但上山大帽山都好夠力,擔任柴可夫司機的男友都讚好夠力。另外小飛俠的免匙開鎖及 "Ford Power" 開車按鈕 方便易用,當我們疑惑車頭燈的開關在哪裡時,行行吓先發現頭燈已經開著了,原來是自動感應頭燈!睇來自己真係要快點去考返個車牌,現在暫時坐係司機位扮扮司機先啦!

相關資訊

沒有留言:

張貼留言