2019年2月14日 星期四

唔要紅Pat Pat 透薄尿片之選


初生BB一日換超過10塊尿片,揀選一隻好的尿片自然可以迫免有紅pat pat的出現!最近就試用了日本製 Genki 紙尿片,透薄得來又吸力強,係媽媽唔錯的選擇。

【最重要的生活小事】Facebook專頁:https://www.facebook.com/viviy.travel/
Follow Instagram: https://www.instagram.com/viviykwan/


 初生裝一包72片,尿片外透有5種不同公仔pattern,今次這包就是紫色花花圖案。

 
 尿片摸上手十分柔軟,給BB用的東西質量必需要好好, 這款尿片帶有綿柔感覺,可以安心俾蕃茄仔用。 尿片中間的尿濕顯示是黃色,當BB尿尿後,指示線就會變為藍色,讓媽媽可以方便了解幾時需要換片。


尿片接觸皮膚的表面有凹凸紋,可以幫助鎖住啲尿濕。 個人最喜歡他的後腰兩旁橡根貼位,好有彈性,可以讓媽媽換片時輕易貼上。

剛滿3個月大的蕃茄仔屬於中大碼BB,用S碼就剛剛好,如果再重多1公斤應該要轉為M碼才夠了!

☆°.﹒☆°.﹒ ☆°.﹒ ☆°.﹒ ☆°.﹒ ☆°.﹒ 
一起分享育兒、美食、旅行等生活小事
聯絡&合作︰kwanviviy@gmail.com
☆°.﹒☆°.﹒ ☆°.﹒ ☆°.﹒ ☆°.﹒ ☆°.﹒
 
 

沒有留言:

張貼留言