2014年7月16日 星期三

【爆靚】昆士蘭的12種藍


Viviy 上星期去了澳洲昆士蘭一轉,第一次身處南半球的我好鍾意昆士蘭深淺不一的藍,相機快門按個不停,開心到震!返到香港就算尚未整理好有咩好玩好食推介,都要第一時間同大家分享當地藍到 dump一聲的靚景!

Special thanks:
昆士蘭州旅遊及活動推廣局 、澳洲航空
支持我「旅行‧最重要的小事 」Facebook Page︰https://www.facebook.com/viviy.travel




1.友善的藍

位於陽光海岸,逢星期三、六早上開市的Eumundi Market 是我個人必去的推介,係果度你可以揾到大量澳洲特色的產品,由 handmade 飾物、家品、畫作以至衫都有賣,最重要的是小量手作,賣一件冇一件。當然少不了美食檔口,而且檔主都超nice,樂意同你分享故仔,睇下賣雪糕伯伯就知!


 2.河道的藍

去到陽光海岸,除了 surfing,一定要試試在內河上搭船睇靚景,海鮮!上船後船家會同你講解當地特色,又會去到魚市場即時買下新鮮煮好的海產俾大家在船上品嘗,Yum!


3. 動物的藍

來到昆士蘭,動物一定與你為伴。無論係遊船河時見到的大大隻塘鵝,甚至海豚都有機會見到!


4.美食的藍


澳洲有咩美食一定要試?唔駛講一定係海鮮!新鮮 Coffin Bay生蠔除開 $10 到一隻,又抵又好味!


5. 手作的藍


來到陽光海岸的Eumundi Market 一定唔好錯過尋找手作寶物機會!呢檔檔主所有畫作都係自己畫,帶有濃厚童話色彩,大細路最啱!

 

6. 滑浪者的藍

去昆士蘭,一般遊客未必知道 Noosa (努沙) 這個地方。其實位於陽光海岸的 Noosa 係一個天堂。遊客不多、只有當地人先知道呢度的好玩處,每日由早到晚都可以見到來滑浪的人,由細路到大人,滑浪係每日指定動作!


7.一望無際的藍

Noosa 位處的陽光海岸面對塔斯曼海,由早到晚海天一色的景象都在 Noosa 延綿的沙灘上演。


8. 歎世界的藍

在 Noosa,陽光海灘是大家共享的名物。換上 Bikini ,帶上太陽傘,就可以一家大細在沙灘消磨一日,幾歎!


9. 節日的藍

每年 5 月,Noosa 都會舉行老饕們的盛事:Noosa International Food and Wine Festival,整個節日會舉行林林總總的表演,最重要的是澳洲名廚皆齊集於此,為食客準備最美味的食物,話明美酒佳餚節,當然少不了澳洲靚酒!部份美食節目在沙灘上舉行,靚景配美食,一絕!



10. 內河活動的藍

除了滑浪,來到 Noosa 亦可以試試當地好興的Standup Paddle Board 或者獨木舟!


11. 活化的藍


布里斯本以前的媒氣廠建築被留下改建成公園,供市民在內休憩,活化下的媒氣廠在夜色下份外迷人。


12. 夜景的藍

布里斯本市中心由布里斯本河貫穿,日頭陽光充沛,晚上河岸兩旁的夜景令人心醉。

更多相關文章︰

Check!去布里斯本必做三件事
http://vv-chezmoi.blogspot.hk/2014/07/3checkpoint.html

【澳航商務艙】被寵壞的機艙體驗
http://vv-chezmoi.blogspot.hk/2014/06/qantas.html


識得揀 一定揀去昆士蘭歎世界
http://vv-chezmoi.blogspot.hk/2014/05/Queensland.html

沒有留言:

張貼留言