2014年7月13日 星期日

去峇里島 竟然要坐酒店監?!

作為走悠閒 style 的旅人,放假去海島旅行,留喺酒店入面 hea 足一日絕對是天經地義的事。但估唔到 3 月去峇里島,竟然被迫全日坐酒店監!要是敢踏出酒店門口半步,換來的是被當地警察拘留或罰款,實在太不可思義!

Viviy's Facebook:「旅行‧最重要的小事」
https://www.facebook.com/viviy.travel




絕對禁止:飛機升降  + 酒店check in 

要坐酒店監,絕非因為 Viviy 在當地犯了事或得罪了任何人,實情係因為當日撞正峇里島新年,又被稱為安寧日( Nyepi) ——  Day of Silence 。



有別於全世界的新年要大肆興祝的習慣,由於大部分人口信奉印度教的關係, 島上所有人都要以寧靜的心去迎接峇里新年的第一天。當天在島上一切娛樂活動都被禁止,取而代之的是留守家中,靜心反思自己在過去一年中的得失過錯。唔好以為你係遊客,安寧日就唔關自己事。當日全島的人都必須入鄉隨俗,島上唔會有車輛行駛,任何人都唔可以出街,街上只會有當值嘅警察負責巡邏,只要有人踏出街上,一係就差館見、一係就乖乖交罰款。同時當天居民唔可以生火、開燈、酒店暫停 check –in 、check-out 服務、甚至乎機場都整個關閉,成日都唔會有飛機升降,由安寧日當天朝早 6 點起計 24 小時,島上的人都似乎係呢一日集體消失!



入黑,除左少量遊客所在的酒店或villa發出微弱燈光,幾乎整個峇里島都是一片漆黑。此情此景,最光猛的,竟然是天空中過千粒的耀眼星星!





安寧日前一天的下晝2點,遊客旺區水明漾大部份商店已收鋪回家準備隔天的安寧日。


新年大於一切,明年請早。
















呢條係平時人來人往的水明漾大術⋯⋯安寧日前卻如同死城。


原來大部分峇里人會提前回到自己居住的村中,安寧日前一晚會舉行名為 Ogoh Ogoh 的盛大鬼怪巡遊,全世界都會走去街上睇熱鬧!




Ogoh Ogoh 好精彩,Viviy將會另文po相俾大家睇!



反樸歸真遊客做乜好?

安寧日對於遊客來講看似極為不便,對大假少到喊的香港人來說更加大影響。不過Viviy反而認為安寧日絕對是難得一遇的旅遊好時機。老實講,你有幾耐冇試過去旅行時成日無所事事?每次去旅行,大家都習慣趕景點、趕 shopping,有時去完一次旅行仲攰過返工,旅行的意義又去咗邊?今次巧遇安寧日,我可以瞓到黃朝百晏慢慢歎個早餐、然後在酒店內跟大師學做瑜珈、靜坐冥想將自己放空,又可以在酒店內享受峇里Spa,或是拎本書到海邊聽住海浪聲等睇日落,放下平日喺香港的繁忙,重拾內心的平和,先至係旅行的真正意義。

Viviy's Facebook:
「旅行‧最重要的小事」

沒有留言:

張貼留言