2014年7月16日 星期三

Check!去布里斯本必做三件事


去得澳洲昆士蘭,好多人都只將布里斯本當做落機轉車去黃金海岸或大堡礁嘅中轉站,但其實呢個城市有唔少野玩,做齊以下三件事,你會發現布里斯本其實好好玩!

Text & Photo: Viviy
鳴謝︰昆士蘭州旅遊及活動推廣局 、澳洲航空
相機︰Olympus OM-D E-M1




Check 1︰抱樹熊、餵袋鼠

布里斯本龍柏樹熊公園 (Lone Pine Koala Sanctuary) 係全球最大的樹熊保護區,除咗住咗超過130隻樹熊,仲有袋鼠係草地任摸唔嬲﹐夠你玩足大半日!來到樹熊公園 ,一定要試吓抱抱樹熊,因為澳洲唔係每個州都俾人抱樹熊,好似新南威爾士州就已經禁止咗抱抱樹熊,所以呢個機會好難得!



瞓瞓瞓,真係瞓得好可愛!


抱完樹熊一定要去埋袋鼠區同大班懶洋洋嘅袋鼠打招呼!(媽媽個袋中有BB!)




公園仲有趕羊同埋剃羊毛show﹐大人細路都啱睇。


龍柏樹熊公園

地址:708 Jesmond Road, Fig Tree Pocket, Queensland
電話:+61 (07) 3378 1366



Check 2︰踩車自遊


想仔細認識一個城市,有咩好得過踩住單車隨心而行? 布里斯本的單車設施非常方便,更設有 City Cycle 計劃,城市街道上都可以見到一排排的單車。

只要事先上網以信用卡登記,即可在150個單車站登入取車,單日的預訂費用為AUD$2,就可以一日內無限次借用;而借用的頭半個鐘係免費,只要在半個鐘內於任何一個單車站還車,然後再次重覆借用程序,就可以用盡AUD$2踩足全日,想去邊都冇難度!











沿布里斯本河踩,仲會經過south bank 嘅摩天輪。


 Check 3︰文青上身

踩開車,緊係要踩埋去昆士蘭現代美術館(QAGOMA)增加返啲文藝氣息!GOMA是澳洲首屈一指的美術館之一,早前仲展出咗蔡國強個展《歸去來兮》,份量十足!而美術館當中絕對唔好錯過兒童藝術中心,七彩繽紛又Retro,大細路來到一定玩到唔捨得走。


 設計對白︰我不禁倒抽一口涼氣!


 昆士蘭現代美術館(QAGOMA)

地址︰Stanley Place, Cultural Precinct
South Bank, Brisbane
開放時間︰10am -5pm
門票︰免費

相關文章︰
【澳航商務艙】被寵壞的機艙體驗
http://vv-chezmoi.blogspot.hk/2014/06/qantas.html

 識得揀 一定揀去昆士蘭歎世界
http://vv-chezmoi.blogspot.hk/2014/05/Queensland.html





沒有留言:

張貼留言