2019年6月10日 星期一

奶樽新嘗試 英國Bfree防脹氣奶瓶



蕃茄仔係一個小吃貨,一出生已經吃奶好叻,無論係埋身還是用樽佢一直都食得好好。由佢2個月大起為了準備回歸職場,我就由埋身轉為泵媽,好大部分時間佢都係習慣了用奶樽來飲奶,所以找到個適合的奶樽真的好重要!以前一直都有聽過Bfree防脹氣奶瓶,不過就一直沒有仔細研究,今次就試用了Bfree FREEDOM第三代防脹氣奶瓶以及高硼硅強化玻璃奶瓶,防脹氣效果的確比一般奶瓶來得出色。


【最重要的生活小事】Facebook專頁:https://www.facebook.com/viviy.travel/
Follow Instagram: https://www.instagram.com/viviykwan/








Bfree FREEDOM第三代防脹氣奶瓶用的是 Bfree 獨家iComfort系統,奶樽底下的parts可以令到空氣流動在奶奶上面,唔會同奶奶mix埋形成氣泡,所以BB都飲少左隨奶奶而吸入肚既空氣,有效減少BB有肚風、腸絞痛嘅情況發生。 蕃茄仔一向用開闊口樽,轉用BFree防脹氣奶瓶都無難度,加上採用比利時PP-EU原料,不含雙酚A,安全性相當高。

 



Bfree FREEDOM防脹氣奶瓶有3隻size可以揀,分別係160ml , 260ml以及330 ml

小提示:
  • 坐熱要擰開樽蓋,以加強對流
  • 建議37度水溫沖奶,以保存養分或跟據奶粉製造商指引, 但不要先加沸水.


除了PPEU樽,Bfree 都有玻璃奶瓶 。呢款玻璃奶樽用上高硼硅強化玻璃製成,不易打爛同爆裂,耐熱溫度由 -40°C 至600°C ,可承受瞬間溫差達150°C,單看數字的確相當驚人。 重點係佢帶有防脹氣導管, 可以將喲空氣引去樽底, BB飲奶時就可以避免吸入過多空氣引至肚仔唔舒服。



蕃茄仔用呢知樽飲奶時明顯比用以往用開嘅奶樽冇多吸到咁多氣,佢吸啜時亦都唔見有好多小汽泡升到樽底奶面上,唔駛吸到咁多氣,真係風都唔駛掃咁耐,冇咁多嗝氣。





貼心位係支防脹氣導管有感溫提示,如果沖既奶太熱就會由變成粉紅色,咁呢個時候支奶就太熱,唔好俾BB飲住先;到導管變回紫色時就是37°C以下適合飲用的溫度。




值得一提係呢款奶樽個奶咀採用德國醫療級矽膠,平時蕃茄仔會好挑奶咀去食,今次竟然會乖穩食冇扭計,實在好神奇,再一次證明奶樽都要同BB夾過的。

用Bfree奶樽小貼士:
  • 開奶時及座熱奶時需扭開樽蓋, 釋放加熱時樽內產生的壓力,加強對流亦避免因熱脹冷縮引致溢奶情況
  • 奶樽組件要對位裝配

做足呢2個動作就唔怕出現溢奶情況啦!

☆°.﹒☆°.﹒ ☆°.﹒ ☆°.﹒ ☆°.﹒ ☆°.﹒
一起分享育兒、美食、旅行等生活小事
聯絡&合作︰kwanviviy@gmail.com
☆°.﹒☆°.﹒ ☆°.﹒ ☆°.﹒ ☆°.﹒ ☆°.﹒










沒有留言:

張貼留言